Üniversitemizin akademik birimlerinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki nitelikler ve iş tanımı doğrultusunda Bölüm / Anabilim Dalı Sekreteri aranmaktadır.
Başvuru yapmak için cv.ihu.edu.tr sayfasından özgeçmişinizi oluşturabilirsiniz.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin lisans ya da ön lisans programlarından mezun,
- Üniversitelerin benzer pozisyonlarında en az 3 yıl tecrübeli,
- Yükseköğretim mevzuatına ve resmi yazışma kurallarına hâkim,
- Tercihen ileri derecede sözlü ve yazılı İngilizce bilen,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Planlama, koordinasyon ve organizasyon yeteneğine sahip,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,
- İş takibi yapabilen, dikkatli, detaylara önem veren,
- Analitik düşünme kabiliyetine sahip, sonuç ve çözüm odaklı,
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan,
- Tercihen İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden.
İş Tanımı
- Lisans ve lisansüstü programlara ait akademik takvim doğrultusunda ve ilgili mevzuat gereğince bölüm tarafından yürütülmesi gereken süreçleri takip edip sonuçlandırmak,
- Bölüm toplantılarını organize etmek, kurullarda raportörlük yapmak,
- Bölümün/anabilim dalının resmi yazışmalarını EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) üzerinden yürütmek,
- Bölümü ile idari birimler arasında koordinasyonu sağlamak,
- Bölüm/anabilim dalı-öğrenci-akademisyen iletişimini sağlamak,
- Yürüttüğü süreçler ve bölümün uygulamaları hakkında öğrencileri bilgilendirmek ve yönlendirmek,
- Mevzuat gereği tamamlamaları gereken idari işlemler konusunda öğretim elemanlarını bilgilendirmek, gerektiğinde destek olmak,
- Ek ders yükü ve ders saati ücretli öğretim elemanı puantajlarını oluşturmak,
- Görev tanımı kapsamındaki raporları hazırlamak,
- Kendisine verilecek benzer görevleri yerine getirmek.